Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik betalen ?

Hier bij Zangu kunt u betalen op de volgende manieren: 

  • iDEAL
  • Credit Card (Visa, Mastercard, American Express)
  • PayPal
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres, wat nu ?!

Neem zo snel mogelijk contact met ons op! Alle bestellingen worden digitaal doorgezet naar onze leverancier. De bestellingen worden zo snel mogelijk ingepakt en klaar gemaakt. Vaak is dit al binnen enkele minuten. Hoe sneller u erbij bent, des te groter de kans dat we dit nog kunnen corrigeren.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Heeft u een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst in uw spambox. Staat daar ook geen mail, neem dan contact met ons op!

Ik wil een bestelling annuleren, kan dat ? 

U kunt altijd kosteloos uw bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Is uw bestelling al verzonden en wilt u deze alsnog annuleren? In dat geval zult u moeten wachten tot uw bestelling aankomt en het vervolgens retourneren naar ons.

 Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ? 

Doordat wij constant bezig zijn met een zo laag mogelijke prijs te vormen slaan wij de producten zelf niet op. De bestelling wordt direct vanaf onze partner verzonden, dit gebeurt meestal binnen elke werkdag om 16;00. De gemiddelde levertijd is ongeveer 1-3 dagen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen ?

Het kan natuurlijk eens voorkomen dat er wat fout gaat bij het verzenden van uw producten. Onze excuses hiervoor! De pakketten worden bij onze partners handmatig ingepakt, hierdoor kunnen menselijke fouten natuurlijk voorkomen. 

Is dit bij u het geval neem dan contact op via het contactformulier of via info@zangu.nl. Vergeet bij deze mail niet uw bestelnummer en een foto van het ontvangen product toe te voegen.

De levertijd is voorbij en ik heb nog steeds niets ontvangen, waar blijft mijn bestelling ? 

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. U kunt de status van uw bestelling checken met de meegeleverde track and trace code. 

Heeft u 5 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mijn product is beschadigd bezorgd, wat nu ? 

Onze excuses als dit u overkomt! Om dit probleem zo spoedig mogelijk af te handelen willen wij u vragen duidelijke foto's te maken van het beschadigde product. U kunt deze foto's vervolgens opsturen via ons contactformulier of via info@zangu.nl. Ons klantenservice team zal de schade beoordelen en aan de hand daarvan verdere stappen met u bespreken.

Volgens de track and trace is mijn pakket bezorgd, maar ik heb niets ontvangen !

Neem direct contact met ons op via het contactformulier of via info@zangu.nl. Eén van onze klantenservice medewerkers zal dan voor je kijken waar het pakket zich bevindt. Het komt bijvoorbeeld voor dat het bij de buren is afgeleverd of bij het dichtstbijzijnde post kantoor is bezorgd zonder dat er een briefje is achtergelaten.

Ruilen en retourneren 

 Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als u een artikel wilt retourneren kan dit altijd binnen 14 dagen na ontvangst van uw product. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient voorzien te zijn van een track and trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de zending.

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, wat nu ? 

Als de geretourneerde artikelen zijn ontvangen en deze voldoen aan alle gestelde eisen dan zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort via de betalingsprovider waarmee u betaald heeft. Door privacy- en veiligheidsredenen kunnen wij niet zien welk rekeningnummer dit is.